Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

  1. Alapvető rendelkezések:

 

  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

  1. A jelen Szabályzat 2019. december 04. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi - mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

  1. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

  1. Regisztráció/vásárlás

 

  1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

 

  1. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

 

  1. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

  1. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

  1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

  1. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.

 

  1. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

  1. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

 

  1. A 4.4 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

 

  1. Rendelés menete

 

  1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

 

  1. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

 

  1. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

 

  1. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

 

  1. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

  1. Fizetési módok:

 

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

 

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.

 

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

 

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

  1. Szállítási költség:

Fizetendő (bruttó)
2kg csomagsúlyig: 1.567,- Ft
2-3kg csomagsúly között: 1.793,- Ft
3-5kg csomagsúly között: 1.902,- Ft
5-10kg csomagsúly között: 2.041,- Ft
10-15kg csomagsúly között: 2.216,- Ft 
15-20kg között: 2.280,- Ft
20-25kg között: 2.453,- Ft
20-40kg között: 2.572,- Ft

GLS Csomagpontba történő szállítás esetén: 1.170,- Ft

25.000 Ft vásárlás felett a szállítás ingyenes.

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden termék oldalán megtalálod, hogy az adott terméknek mi a várható "Szállítási ideje". Ez azt jelenti, hogy az esetek nagy többségében a terméket ezen határidőn belül megkapod. Természetesen, közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, melyek miatt ettől néha el kell térnünk, de ezt minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezzük feléd.

Amennyiben egy termék mellett a várható szállítási idő “1-2 munkanap"

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendeléseket GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között.

Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A futár cég alkalmazottai alapesetben a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Természetesen meg lehet kérni a futárt adott esetben, hogy segítsen például telken belül beszállítani (garázsba, tárolóba stb.), de ez hivatalosan nem tartozik a munkakörükbe, ezért ezt kérjük egyénileg intézzétek a futárral.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz egy diszpécsertől a csomagod felől. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a "Megjegyzés a futárnak" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást, amely alapján a futár könnyebben odatalál. A kapucsengő számának megadásával is sokat segíthetsz!

Amennyiben a megrendelés feladásakor kérsz SMS értesítőt, úgy a szállítás napján reggel SMS-ben értesít a futárszolgálat:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.: milyen időintervallumban várható aznap a kiszállítás

A feladott csomag csomagszámát mind e-mail-ben, mind az értesítő SMS-ben megkapod, ezen a számon hivatkozhatsz a csomagodra, ha problémád akad.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetőségei:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 
06 29 886 600
info@gls-hungary.com

A következő oldalon Interneten is nyomonkövetheted csomagod (a csomagszámot a kiszállítást megelőző napon küldjük el).
GLS csomagkereső

Rendelések személyes átvétele

Címünk: 1126 Budapest, Kiss János altábornagy utca 48/B. - a parkolás az utcán térítés ellenében.


FONTOS: Budapesti raktárunk kizárólag átvételi pontként működik. Az interneten lévő árukínálatunk vásárlására, böngészésére, kipróbálására sajnos egyelőre nincs lehetőség. Amennyiben a termékek kiválasztásában, megrendelésében segítségre van szükséged, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail-ben!
Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, amint minden termék megérkezett és összeállt a csomag, mi küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!
Személyes átvételre hétköznap 10 és 16:00 óra között van lehetőség. Átvételi pontunkon készpénzben, vagy előre átutalással tudsz fizetni. Az átvételi pont közelében az alábbi címen található ATM: Óbudai Egyetem Főbejárat, Stop-shop Raiffeisen bank és Eurocenter.

 

  1. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

  1. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

  1. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

  1. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

  1. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

  1. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

  1. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
  2. A felhasználó tudomásul veszi, hogy személyes átvétel esetén a második e-mail értesítéstől számított 5 munkanapon belül köteles átvenni rendelését és kiegyenlíteni a számla összegét, amennyiben a személyes átvételi ponton való készpénzes fizetést jelölte meg fizetési módként. Amennyiben erre nem kerül sor, a Szolgáltató értesítés nélkül törölheti rendelését.